Wednesday, September 23, 2015

Kõige algus...

Pole veel kohalegi jõudnud, aga juba tahaks kõike Teiega jagada.
Istun hetkel lennujaamas ning ootan lennukisse minemist- check-in tehtud, pagas antud (isegi mahtus täitsa kaalu).
Pean ausalt ütlema, et täitsa kurb on tegelt, nagu kohe täitsa... Poleks arvanudki, et nii kurb on.
Eile, kui oli minu toredate sõpradega istumine, siis ärasaatmisel tulid pisarad silma, täna hommikul kui Piia mind bussijaama viis ja kallistas, tulid pisarad silma. Bussis, kui Kaisa mulle üliarmsa sõnumi saatis, tulid pisarad silma.. ühesõnaga, palju pisaraid, liiga palju :)

Veel viimased kõned ja minek Tallinnast ongi!

Ma tahaks kasutada nii väga sõnapaari- täitsa pekkis, kui ilus kõik on! Ma olen nagu mingi väike laps kommipoes, kes kõigest vaimustuses on. Sain endale Tallinnast kõikidele lendudele aknaäärsed kohad ja esimese lennu ajal vaatasin vähemalt tund aega (lend kestis kokku 1h35min) lihtsalt aknast välja, sest nii ilus oli!
Kopenhaageni lennu peal nägin ka härra Taavi Rõivast isiklikult. :D
Lennujaamades on umbes sada korda kergem orienteeruda, kui ma endale ette kujutasin. Kõik on nii abivalmid. Ja Estonian Air'i lennuk on ikka hästi pisike, võrreldes nt sellega, millega Kopenhaagenist Dohasse sõitsin- väga mõnus teenindus ja kuna ma pidin nälga ära surema, siis oli minu jaoks ka toit täitsa maitsev. Mul oli päris tore "pinginaaber" ka- hästi jutukas ja sain juba inglise keelt soojendada. Sain teada põhimõtteliselt terve tema eluloo- ta naine elab kolme lapsega Aasias ning tema käib kolme aasta jooksul kuu aega neid Rootsist vaatamas. Tal on omandatud juristi haridus, kuid töötab Rootsis nõudepesijana kahes restoranis- uskumatu!
Lennukist välja astudes sain tunda kliimavahetust- võtsin lennuki trepil mõnusa sõõmu õhku ning siis suunati meid bussi peale, mis oli konditsioneeriga nii külmaks köetud, et oleks hea meelega hoopis väljas jalutanud ja sooja õhku nautinud. Hetkel on siin 21 kraadi, mis on vist tegelikult vähe, aga meie 21 kraadiga ei anna seda võrreldagi.
Lennukis jälgisin ka kõrgust ning kiirust- olime 12 500m kõrgusel ning sõitsime 997km/h. Pole paha.
Dohas olen natuke ka vaatamisväärsus- ega väga palju ei näe heledanahalisi blondiine siin- ei teagi, kas hea või halb :)

Loodan, et saan siia varsti postitada, et jõudsin õnnelikult kohale ning olen hästi elevil, mis edasi saama hakkab.

Peatse kirjutamiseni varsti känguruumaalt,
Merle :)

No comments:

Post a Comment