Friday, September 25, 2015

Second day

Heiahoo!

Täna viis Kerit (see tore tütarlaps, kelle juures ma hetkel majutun) mind Joondalup'i shopping centerisse, et saaksin endale pangakonto ja telefoninumbri muresteda.
Keskus ise oli niiiii suur, nagu pool Tartu linna :D

Kliendideenindus on siin nii sõbralik- keegi ei pane mu enda arust halba inglise keelt pahaks ning kordavad kasvõi kümme korda (nii palju pole õnneks vaja läinud) üle ja seletavad, kui ma aru ei saa.

Peale kaubanduskeskusest tulemist, viis Kerit oma elukaaslast tööle ning võttis mind ka kaasa. Sõitsime tagasi mööda ookeani äärt- see vaade oli lihtsalt imeline! Ma ei ole ju enne ookeanit näinudki, super vinge!
Siin mõni pilt sellest imelisest sõidust:








Selle tee sõitsime läbi volvo kabrioletiga- so, thats a dream come true. :)
Samuti on mul akna taga palm- et ei peagi sünnipäeval kaugele minema, et saaks palmi all kokteili juua.

Pildid pole just maailma parima kvaliteediga, aga ettekujutuse saab ikka.

No comments:

Post a Comment