Friday, February 12, 2016

Ajame vormi!

Nonii, olen lõpuks leidnud siin Katanningus midagi teha- sport, sport, sport!

Otsustasime õe ja sugulasega end hakata lõpuks vormi ajama ning üksteist motiveerima. Tegime ka enne pildid ning lõpp kaalumise/mõõtmise/pildistamise kuupäevaks on 24 juuni. Olgugi, et ilmselt ma siis veel Eestis ei ole. Auhinnaks peab igaüks välja mõtlema ühe asja, mis oleks võitjale (veel ei tea, kuidas täpselt võitja välja selgitame.. oh, äkki peaks hääletusele panema :D ) kasulik või lihtsalt tore kingitus.

Kuna töötan nüüd köögis ja seal on pidevalt friikartulid laual, mida nosida, siis on mul eriti raske seda mitte teha. Eks ikka kui kõht hakkab tühjaks minema, siis haarad esimese asja järele, milleni käsi ulatub. Aga täna läks hästi- mitte ühtegi ei söönud.

Samuti sõin kas lõunaks või õhtuks tükikese kooki, mis oli kas värsket tehtud või lihtsalt "polnud veel enne maitsnud" vabandusega. Täna suutsin ka sellele ei öelda.

Ja kolmas asi, mida pean hakkama jälgima on vedeliku tarbimine. Meil on siin viimastel päevadel olnud konstantselt 40 kraadi ning higistan iga päev nagu loom. Eriti tööd tehes, sest tunde järgi on köögis umbes 60 kraadi. Täna näiteks pidin lihtsalt sellepärast higi otsaeest pühkima, et üldse midagi näeksin- ehk siis higi voolas juba silmadesse.

Käisin oma teises jõusaalitreeningus ning tunnen, et energiat on hästi palju. Kuigi ma seal midagi erilist veel teha ei oska, siis palusin natuke treeneri abi ning järgmisel neljapäeval saan juba oma kava, mida edaspidi järgida. Siis ei lahmi seal niisama vaid vast on midagi kasu ka.
Täna näidati küll, kuidas kõik masinad siin töötavad, aga peaks rohkem uurima, et milliseid lihaseid treenivad ja mitu korda nädalas peaks käima jne...

Pean ütlema, et üks asi meeldis mulle siin osade masinate juures rohkem- need loevad mitu korda oled tõsteid teinud ning kui lõpetad esimese osa ja tahad nt 20 sekundit puhata, siis hakkab automaatselt sekundeid lugema. Ning kui uuesti alustad, siis hakkab jälle kordasid ja aega näitama. Minu meelest hästi mugav.
Eriti mulle, kuna olen siin inglise keelega nii ära harjunud, et isegi mõttes loendan inglise keeles ning päris mitu korda on juhtunud, et on sassi läinud :D

Ja toitumisest ka- hommikuks sõin ühe banaani, õuna ja kaks koorikleiba. Kuna siin minu lemmikut musta leiba pole, siis pidin leidma asenduse ning see on siiani parim lahendus, mis olen leinud. Samuti on mul hirmus magusaisu millegipärast koguaeg, seega ostsin endale mingid õunatäidisega küpsisemoodi asjad, mis seda leevendama peaksid. Just vaatan, kui palju seal suhkurt sees on ja enam vist ei osta neid ka :D. On küll paki peal kirjas "weightwatchers", eksole.

Ma pole väga kunagi poes käinud ja vaadanud palju miski midagi sisaldab, aga eile käisin kohe hästi teadlikult poes ja ei ostnud ühtegi asja, mida mul tegelikult vaja ei lähe- ehk siis shokolaadid jms.

Austraalias on minu toitumisharjumused muutunud niipalju, et olen hakanud sööma avokaadot nagu hull- no nii hea on lihtsalt. Võiksin terve päev midagi avokaadoga süüa. Tänane hommiku/lõunasöök oli avokaado kanawräpp ja suur klaas apelsinimahla. Njämmma.
Eestis ei söönud ma ka näiteks maapähklivõid (peanut butter), aga siin on see niii hea. Eriti hommikusöögiks ja moosiga, mmmmm. Kuigi kui Katanningusse kolisin, siis pole seda ostnud. Eks ta vist parem ongi.

Capelis tegin endale iga hommik putru ning sõin seda marjade ja meega. Peaks vist siin ka endale selle sisse harjutama.

Olen ju varem ka püüdnud hästi tervislikuks hakata ja trenni teha ja end vormi ajada, aga siiani pole see hästi õnnestunud. Ei teagi miks- eks on tahtejõu puudus olnud. Nüüd on kuidagi kohe hästi palju motivatsiooni ja tunnen, et just seda vajangi. Just seda muutust ja samas ka ajatäidet, kuna siin pole kohe mitte midagi teha.

Homme juba uued jutud ja proovin leida mõne hästi hea ja tervisliku retsepti ka, mida jagada :)

P.S! Loodan, et Teil pole igav minu pekkide vormi ajamisest lugeda. Kui on, siis andke aga teada ja katsun ka millestki huvitavamast kirjutada :)

No comments:

Post a Comment