Wednesday, February 3, 2016

Bye-bye Capel, hello Katanning!!

Tere armsad lugejad!

Pole jälle tükk aega midagi jõudnud kirjutada, sest hästi palju on toimunud.
Nagu teate, siis sain oma farmipäevadega lõpuks ühele poole ning asusin uue töö otsingutele. Sain isegi mõned päevad ekstra seal farmis olla, kui lõpuks naeratas ka õnn mulle ning leidsin ka uue töö.

Viimasel farmipäeval läksime Annega hoopis Mandariinidesse ning hakkasime seal puude ümbruseid umbrohust puhastama. Polnud tore töö ning olin õnnelik, et sain seda ainult ühe päeva teha.
Nagu ka ette tundsin, nägin viimasel päeval ka madu- või noh, mis nägin. Isrgi oleks peaaegu peale astunud. Ja seekord ilus ja Austraalia mürgiseim pruun madu. Vähe ei ole siis õnnelik, et sealt tulema sain.

Viimase päevaga sain siis töötada kõikide farmis olevate viljadega- viinamarjad, kiivid ja mandariinid.

26ndal jaanuaril oli siin suur püha- Australia Day. Olen hästi palju kuulnud, et see isegi suurem kui uusaasta. No ilutulestik oli igatahes küll palju võimsam.
Läksime lõunasöögile meie naabrite Bruce ja Claire'i juurde ning mina tegin Austraalia lipuga võileivatordi. Kasutasin selle tegemiseks toiduvärve ja pärast olid kõigil hambad sinised. Ihiiii.




Peale söömist läksime Bunburysse ilutulestikku vaatama- see kestis kokku pool tundi!! Uskumatu.

Kuna see oli minu viimane õhtu Capelis/Bunburys, siis oli ilutulestiku ajal selline tunne, et see ongi nagu mulle. Et noh, minu auks või nii :D Hästi tore oli!

Kolmapäeva lõunal hakkasime Aimariga minu uude töökohta sõitma. Kuna siinne bussiliiklus on uskumatult hõre ja otse kuhugi ei saa, siis Aimar oli nii lahke ja sõidutas mind otse ukse ette.
Uueks tööks on siis köögiabiline/koristaja/ettekandja.
Kuna neil oli kiirelt kedagi vaja, siis pidin ka kolmapäeval kohe alustama. Saabusin kell 3 ning tööle asusin kell 5. Neil oli tolleks õhtuks 40 broneeringut ning tööpäeva lõpetasin kell 11 öösel. Polnud aega isegi pissile minna. Tegime kokku 110 taldrikut, mis on meie uus rekord (eelmine oli 96 õhtu jooksul).
Ülejäänud päevad pole nii kiired olnud.

Põhimõtteliselt näeb mu töö välja nii, et olen kokaabi- ehk siis valmistan salateid, burgereid, võileibu ja muid kergemaid asju ning panen toidu taldrikutele. Kui klienditeenindajal baari taga on kiire, siis pean toidu lauda ka viima. Hommikud algavad mul praegu hotellitubade koristamisega, sest koristaja on puhkusel.

Töö mulle isegi meeldib, sest nii palju erinevaid asju on, mida teha ja aeg lausa lendab. Töötan 8-11 tundi päevas ja hetkel pole lootust ühtegi täiesti vaba päeva saada.

Lähen homme ka kohalikku jõusaali, et see üle vaadata ning ennast vormi hakata ajama!


Oh, näitan teile oma miljonivaadet ka, mis avaneb minu hotellitoa aknast.



Ja oma üübersuurt televiisorit, mida mul õnneks väga aega vaadata ei ole.



No comments:

Post a Comment