Thursday, December 10, 2015

Oioi kui palju aega on möödas minu viimasest postitusest.
Mõtlesin, et annan märku, et elan ikka.

Olen seda ka oma sõpradele öenud, et ei taha siia hakata kirjutama lugusid "käisin tööl, tulin koju, läksin magama" stiilis. Loodan oma blogi hästi huvitavana hoida.
Kuigi ma tean ainult nüüd vist kahte inimest, kes seda päriselt ka jälgivad (üks neist pole mu ema), aga asi seegi. Glass is always half full!

Olen oma farmitööga nüüd peaaegu lõpusirgel ning kui saan siin olla ka veel järgmise nädala, siis vajan ainult 11 päeva veel, et saaksin ka teise aasta võimaluse avatuna hoida. Mul on aega siia tulla veel pea 8 aastat, nii et mine sa tea.

Ilmad muutuvad aina kuumemaks ning üha raskem on end päikse eest kaitsta. Kuna oleme ka jälle kiivides ning teeme tööd, kus peame pidevalt üles vaatama, siis on nägu põlenud ja silmad punased. Õnneks pole Capelis kedagi, seega pole ka midagi põdeda :)

Oma inglise keele kohta ütlen niipalju, et tunnen kuidas on toimumas taandareng, mis on tegelikult hoopis suur samm edasi. Ma tunnen, et tahaks end rohkemate sõnadega väljendada, kuid sõnavarast hakkab puudu jääma. Ostsin endale inglise keelsed ristsõnad ning olen neid natuke lahendanud. Kõigepealt otsin välja sõnad, mida ei tea, kirjutan üles ja siis hakkan lahendama.
Ja telekat olen ka päris palju vaadanud, mis aitab isegi minu puhul vist rohkem kaasa, kuna kuulen, kuidas sõna lauses kasutada ning tänu sellele jääb ka paremini meelde.

Vahepeal on minuga siin liitunud ka minu endine töökaaslane Aimar, kes proovib ka siinkandis tööd leida. Vedasime ta Annega juba kohalikku Country Clubi ka, mis just erilist muljet ei jätnud (mis omakorda pole ka üllatus). Piljardit saime mängida ning ma arvan, et see oli tore. Natuke on vist isegi mu päevitust juba näha, eksole!? :)


Siis kui käisin Aimaril Bunburys rongi vastas, käisin seal natuke ka niisama ringi sõitmas ning istusin rannas ja vaatasin päikeseloojangut. Ega sellest vist ei saa kunagi küllalt.






Lisan ka ühe vanema pildi sellest, kuidas movembri ajal Annega väljas käisime.



Jõulud tõotavad tulla huvitavad, sest ootan ju lund ja külma, aga meil siin on sellel ajal hoopis 40 kraadi sooja, haha! :D

Kirjutamiseni!

No comments:

Post a Comment