Tuesday, December 22, 2015

Kuuuuuuuuuumus!

Heiahoo!

Olen jõudnud jälle natuke pilte koguda, mida siia lisada.

Töötan veel ühe päeva (ainult, juhhuuuuuuuuu) ning siis olen vaba kuni 4nda jaanuarini. Kavatsen päikest võtta nii, et nahk on must!
Mark lubas mind ja Aimarit ümbruskonda vaatama viia- ei jõua ära oodata. Samuti plaanime jõuluõhtusööki/lõunasööki Austraalia moodi, koos Aidi ja Kedliga- samuti, ei jõua ära oodata.
Praegu kirjutades tuleb isegi natuke jõulutunne.
Aaaaaaaa, ja Mark lubas homme osta jõulukaunistusi ja tulesid ja isegi kuuse tuua- jeppiii!
Ei tohi ka unustada oma Eesti peret, kellega on mul skype õhtusöök neljapäeva õhtul.

Neljapäeva õhtul on meil ka siin, Capelis, piknik pargis, koos jõululaulude ja "veeliumäega", nii veidralt kui see mulle ka ei kõla. Saab huvitav olema.

Möödunud nädalavahetuse veetsin lõõgastudes- laupäeval mängisime Aimariga piljardit ning õhtul läksime Aidiga tantsima. Enne välja minekut mängisime kaardimängi "Ring of fire", mis on põhimõtteliselt sama nagu meie Baila kaardid, if you know what I mean. :)





Kõige toredam üllatus oli see, kui sain jõulukaardi Silverilt ja Teelelt! Ma ei oska selliseid asju kunagi oodata ja kui näen kirja oma nimega laual olen alati nii elevil. Lihtsalt niiiiii armas, suuur suuur aitäh Teile. Saadan Teile mõlemale suuured sooojad kallistused!


Siis tahtsin Teile veel hirmsasti näidata, mida iga päev töö juures taluma olen pidanud. Lugu mõelge ise välja....


Täna oli siin 39 kraadi kuuma. Lihtsalt võrdluseks, et Eesti kuumarekord, mis mõõdeti 2014 aastal, on +36,8 kraadi. Ja mina pidin töötama. Ma arvan, et minult sulas vähemalt viis kilo ära. See on uskumatu, kui palju võib siin higistada.
Peale tööd võttis Aidi mind peale ja läksime ookeani äärde endid maha jahutama. Vesi pole mitte kunagi niiiiiii mõnus olnud!!!


Soovin kõikidele blogi lugejatele kauneid jõule ning meeleolukat aastavahetust (juhul, kui enam postitada ei jõua)!! :)

No comments:

Post a Comment