Sunday, January 10, 2016

Dunsborough

Viimasel puhkuse nädalavahtusel võtsime Aimariga ette sõidu Dunsborough-sse ning käisime natuke ümbruskonnaga tutvumas. Uskumatu, millised vaated, milline ilu!!

Paljudes kohtades ei käinudki.
Kaugeimaks punktiks sai Cape Naturaliste Lighthouse. Kuna käisin majaka juures ka Margaret Riverit külastades, siis ei olnud ma sellest väga vaimustuses. See oli umbes kolm korda väiksem ning vaadet ümbrusele varjasid põõsad (kui üles ei roninud).
Majakas on ehitatud lubjakivist ning asub 123 meetrit merepinnast. Majakas on täiesti töökorras ning vilgub iga 10 sekundi tagant. Majaka kõrguseks on 20 meetrit. (Võrdluseks, majakas, mis oli Margaret Riveris oli 39 meetrit)

Seejärel hakkasime tagasi kodu poole sõitma ning külastasime kohti, mis jäid tee peale. Näiteks kaunist Meelup'i randa.
See on üks väheseid  randu Lääne-Austraalias, kus saab vaadata kuu tõusu ookeanil.

Peale seda läksime Dunsboroughsse lõunat sööma ning sattusime olema restoranis ajal, kus oli ka live muusika.

Teepeal käsime veel läbi kohalikust jahisadamast, kus olid oioioi kui ilusad jahid. Endal võiks ju ka üks olla...